Thursday 20 June 2013

( ( အြန္လုိင္းအထာ ) )

" tayar;  ဟုိင္း မဂၤလာပါေနာ္ "
" pundar; ဟုတ္ မဂၤလာပါရွင္႔ "
" tayar;  ဘယ္ကလည္းဗ် "
" pundar;  ရန္ကုန္ "
" tayar; ေအာ္ ရုန္းကန္ရတဲ႔ ရန္ကုန္ ကေပါ႔၊ "
" pundar;  ရွင္
ေအာ္ ဟုတ္တယ္
 ယူကေရာ ဘယ္ကလည္း "
" tayar; ကြ်န္ေတာ္ မန္းေလးကပါ "
" pundar;  ေက်ာင္းေရာၿပီးၿပီလား "
" tayar; ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းမေနဘူးဗ် "
 ။ ...................................................................................။
ဒီလုိပါပဲ ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းသားမဟုတ္ဘူးလုိ႔ ေၿပာလုိက္တုိင္း ကြ်န္ေတာ္ အက်ဴဇယားတစ္ခန္းရပ္ခဲ႔ရတယ္။
ကြ်န္ေတာ္အြန္လုိင္းစသုံးခါစက gtalk ေကာင္မေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေက်ာင္းသားမဟုတ္ရင္ သိပ္စကားမေၿပာခ်င္ႀကဘူး ။   ။
အဲ႔ အခ်ိန္ေတြဆုိ္ "  ေႀသာ္ .....  သူတုိ႔ က ပညာမတတ္ရင္ လူရာမသြင္းခ်င္ႀကတာပါလားဆုိတဲ႔ အေတြးေတြနဲ႔ ပညာမသင္ခဲ႔ရတဲ႔ ကုိယ္႔ဘ၀ ကုိ စိတ္နာမိတယ္ ။ ။
ဒါေပမဲ႕ အြန္လုိင္းကုိေတာ႔ စိတ္မနာပါဘူး ဆက္သုံး ဆက္ၿဖဳန္းတယ္။  ကုိယ္ က ဟုိင္း  ဆုိတာ သူဘက္က ၿပန္ ဟုိင္းခဲ႔ရင္ ကြ်န္ေတာ္ မွာ ထကခုန္ခ်င္စိတ္ေတြၿဖစ္လာတယ္
gtalk  ရူးသြပ္ၿခင္းကအစ အဲ႔ဒီ ဟုိင္း က ဆုိသလုိ ကြ်န္ေတာ္ gtalk ေတာ႔ ရူးသြပ္သြားခဲ႔တယ္ ။    ။
ေန႔တုိင္း လုိင္းေပၚတတ္ gtalk မွာပဲ အခ်ိန္ေတြၿဖဳန္း အင္တာနတ္သုံးတတ္တယ္ဆုိၿပီ ေသြးေတြက နထင္ေဆာင္႔တတ္ ကုိယ္႔ကုိကုိယ္ အဟုတ္ထင္ေနခဲ႔တယ္ ။     ။
တေန႔ . ...
သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေခၚတာနဲ႔  သုံးေနႀကအင္တာနတ္ဆုိင္မသုံးပဲ တၿခားဆုိင္ ( ယခုလက္ရွိသုံးေနေသာ ဆုိင္ ) ကုိ ေၿပာင္းသုံးလာခဲ႔တယ္ ။     ။
ဆုိင္ထဲ၀င္လုိက္ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္အႀကည္႔က အင္တာနတ္သုံးေနေသာ လူတစ္ေယာက္ဆီ အႀကည္႔ကေရာက္သြားတယ္။ 
အဲ႔လူက  gtalk နဲ႔  facebook သုံးေနတာ အသက္က ၅၀ ေက်ာ္ေလာက္ရွိတယ္။
ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ အက်ဴဇယားခင္းေနတာ စာရုိက္တာေတာင္ လက္ညဳိးတစ္ေခ်ာင္းတည္းနဲ႔ တစ္လုံးခ်င္းရုိက္ေနတာ  သူက ရုိက္လုိက္ ဟုိက ၿပန္ရုိက္လုိ႔ သေဘာက်ၿပီ ရယ္လုိက္နဲ႔
ဟုတ္ေနတာပဲ၊ ေသခါးနိး ရိကၡာယူေနတယ္ဆုိတာ ဒါမ်ဳိးေပါ႔ ။    ။
ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လည္း သူငယ္ခ်င္း ေမးေငါ႔ၿပေတာ႔ .......
"  အင္း . .....အဲ႔ဒါ အြန္လုိင္းအထာပဲ  "
" ဘာလည္းဟ အြန္လုိင္းအထာ  "
"  တစ္ေယာက္ နဲ႔ တစ္ေယာက္ မၿမင္ရေတာ႔ လိမ္ေနႀကတာေလ   "
အဲ႔ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ gtalk မွာ ရူးသြပ္ၿခင္းေတြ ကြ်တ္သြားေတာ႔တယ္။
gtalk ကုိ လုံး၀ ေႀကာက္ဆုံးသြားေသာေန႔ေသာေန႔ေလးတေန႔႔။  ။
သူက ေတာင္ႀကီး က ကြ်န္ေတာ္ နဲ႔ အရမ္းခင္တာ အဲ႔ေန႔က ..
" welco ; အကုိ ပ်င္းတယ္ဗ်ာ vzo ခက္ရေအာင္ "
" tayar ; ေအး ခ်ကြာ
ငါလည္း ပ်င္းေနတာဟ "
ဒီလုိနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ vzo  ခ်က္ခဲ႔ႀကတယ္ ။
"  tayar ; ညီ       "
"welco ;   ဗ်ာ အကုိ      "
"  tayar ; မင္းရုပ္က ေကာင္းမေလး နဲ႔ တူတယ္ေနာ္      "
"  welco ; ဟီး 
 အကုိ ကလည္း မိန္းကေလး နဲ႔  တူမွာေပါ႔ 
ကြ်န္ေတာ္ က မိန္းကေလးပဲကုိဟာ  "
tayar ; ဟုိက္
အတည္းလား
"  welco ;  အင္း
ေဆာ္ရီးေနာ္ အကုိ "
" tayar ; ရပါတယ္ "
ဒီလုိနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ gtalk မ်ာ ေၿခရာေဖ်ာက္ခဲ႔ စာေပထဲကုိ ေယာင္ေတာင္ေတာင္ နဲ႔ ေရာက္လာခဲ႔တယ္။


  * ဆူးလြင္႔ေႏြ *

No comments:

Post a Comment